Saturday, February 13, 2010

tips memilih kaca mata hitam



sebenarnya saya sudah tak tahu nak tulis apa dekat entri kali ni. tapi tiba² terjumpa tip menarik ni. dengan emosi yang agak rasional, saya pun memilihnya untuk berkongsi dengan semua.

- jika memakai kaca mata hitam didalam rumah, pejabat mahupun dewan, pastikan memilih warnanya lebih cerah.

- pilih kaca mata hitam berbentuk lengkung sedikit supaya melekap ke bahagian muka

-bagi yang gemar melakukan aktiviti lasak, pilih kaca mata yang mempunyai penghalang sinar UV

- seeloknya pilih kaca mata yang diperbuat daripada material yang lebih ringan seperti plastik dan karbon kerana ia lebih ringan dan selesa.

-untuk menghadiri majlis makan malam atau parti, kenakan kaca mata hitam yang mempunyai unsur warna merah atau sedikit oren.

cewah bergaya sungguh mak ngah ni

6 comments:

  1. eh, spect dotted2 kat atas tu macam cun lah~~

    ReplyDelete
  2. ielamorry,tu la pasal...katne ek nk carik...huhu

    ReplyDelete
  3. ikan bilis, harap dapat memberi info yg berguna pd anda...:)

    ReplyDelete