Wednesday, March 31, 2010

akhirnya kita sorang-sorang

selamat pagi rabu rakan².......kita mesti berasa beruntung..ada kawan yang ramai, duit yang banyak, masa untuk lepak dengan kawan-kawan,pergi mana-mana ada kawan sapa...

sekadar gambar hiasan

kalau yang ada awek pula, dapat keluar jalan-jalan dekat taman dengan awek, dapat tengok wayang dengan awek, keluar temu janji sampai tak sedar jam sudah pukul satu pagi..., bangun pagi-pagi awek telefon, (ceh macam emo ja takde awek)

tapi kita pernah terlintas memikirkan bahawa satu hari nanti semua ini akan berakhir?...takde lagi awek calling², takde lagi masa untuk lepak dengan kawan², kita akan berasa sorang², makan sorang, minum sorang²,jalan sorang²,mandi sorang²..eh, memangla kan...yang pasti dan pasti kita duduk dalam kubur 'penthouse' pun sorang²...

sumber google


kenapakah saya berkata seperti di atas?...sebab saya sudah mula merasainya.....tuntasnya hargailah masa suka kita sebelum tiba waktu luka... sebelum kita sudah mula merasa kehilangan orang² penting dalam hidup kita sedikit demi sedikit. sebelum sudah tiada lagi masa senggang untuk kita berdekah dengan kawan² kita....memang ini ujian dalam hidup yang diberikan tuhan untuk kita....perlu redha dengan semua takdir tanpa putus asa...

2 comments:

  1. Kau tau, benda ni la yg aku paling takut... Sebab aku tak sangup hadapi kehilangan orang tercinta disekeliling aku....

    ReplyDelete
  2. ak pn same geng, perkara pling tak suka, kenangan pahit, bnde ni la... tp kite ttp kne redha gak kn geng... owg2 y kite syg y msih ade dgn kite, ak hargai sgt2 mreka sbb bile2 je khilngn mereka akn brlaku..

    ReplyDelete