Thursday, March 11, 2010

result SPM keluar hari ni..!!!...

wohohoho....apsal intro macam tu?...mungkin akibat begitu teruja ingin mengetahui result spm adek saya lantas diterjemahkan keterujaan itu dalam bentuk nada suara... sebagai mana yang diketahui, SPM adalah medium atau platform bagi para pelajar di sekolah menengah untuk membuktikan sejauh mana nilai serta prestasi mereka dalam pelajaran sebelum terpilih untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat tertinggi seperti di matrikulasi atau kolej atau universiti dalam dan luar negara atau sekadar tanam anggur dan menghabiskan beras di dapur.... apelah!!..asyik merepek je..ok2..jalan terus ke titik, tanggal march 11, 2010.. para calon spm tahun 2009 tidak sabar-sabar menanti keputusan spm mereka...sudah menjadi kepastian, perasaan berdebar, teruja, takut, gemuruh dan ingin tahu menguasai setiap ruang rongga abdomen mereka...haha..merepek lagi!!..ok2..serius....salah seorang daripada golongan itu adalah adek saya....lantas tepat jam 11:54 a.m waktu semenanjung Malaysia, adek saya menghubungi saya dan memaklumkan bahwa dia mendapaT 1D,4C,1B dan 5A...huhu..apelah...pergilah telefon mak dulu..bagitau aku dulu buat ape?..haha... point of view atau titik pemandangan disini adalah keputusannya lebih baek dari saya..huhu...malu2!!...apa-apa pun..tahniah....



No comments:

Post a Comment