Monday, January 11, 2010

rempeyek puan surati


Perhatian kepada semua..
seiring dengan arus perdana ketika ini, ramai usahawan telah terlahir samada usahawan kecil mahu pun besar. Arakian kalinya saya dengan amat berbesar hati ingin menawarkan kepada sesiapa yang meminati rempeyek, bolehlah menempahnya dengan ibu saya.Rempeyek ibu saya terbahagi kepada beberapa jenis iaitu:

- kacang tanah
- kacang dhal
- kacang hijau
- madu tiga;ketiga-tiga kacang dalam satu acuan
- boleh juga jika ingin kacang bersama ikan bilis



Rempeyek ibu saya dijamin sedap dan diproses daripada bahan-bahan yang berkualiti dan bersih juga segar dari ladang kerana ibu saya hanya membuatnya setelah ditempah.....
sesiapa yang berminat dan berhajat untuk menempah rempeyek atau tumpi, bolehlah menghubungi ibu saya; Puan Surati ditalian yang tertera di kaca skrin laptop atau desktop kesayangan anda
= 072387818

rempeyek Puan Surati sudah diakui keenakannya sejak 10 tahun lalu

harga pasaran ketika ini tarikh januari 11,2010 adalah RM 12.00 PER PEKET
setiap peket mengandungi 50 KEPING.
sebarang petanyaan tentang pengambilan dan pembayaran (manalah tahu hendak diskaun atau hendak kepingan lebih) sila berhubung terus dengan lady bos@Puan Surati ditalian tersebut.
untuk penghantaran diluar Wilayah Pembangunan Iskandar atau luar wilayah Johor Bahru, caj penghantaran dikenakan (pos laju)

lihat,belia pun menyukainya



sokonglah hasil tangan anak tempatan,kredibiliti anda pemangkin ekonomi negara

2 comments:

  1. kau nk kena saman??? ni main post nye gamba ak.....ak under butterfingers production kut. tggu surat smpai umah kau. hahahaha

    ReplyDelete
  2. aha..bukan ak dh ckp nk pkai model utk advertise mak ak pnye bisnes ke..xde mknenye..hoho..

    ReplyDelete